Metin2 Boss Eventi Nasıl Yapılır


Metin2 Boss Eventi Nasıl Yapılır

Metin2 pvp serverlerin vazgeçilmez eğlencelerinden biri şüphesiz eventlerdir. Ox eventi, boss eventi, metin eventleri vs vs bunları böyle uzatabiliriz. Pvp server eventlerinden biri şüphesiz boss eventidir. Boss eventiyle pvp server oyuncularınıza hem keyifli vakit geçirmelerini sağlarsınız hem de bir çok item ve yang ile ödüllendirirsiniz. Zaten eventlerin amacı oyuncularınızı eğlendirmek değil mi 😀

Boss eventini bir çok şekille yapabilirsiniz örneğin;
– Şehir merkezlerine boss indirebilirsiniz,
– Özel bir map oluşturup eventleri orda yapabilirsiniz,
– En pratik çözüm çölün ortasında yapabilirsiniz.

Benim tavsiyem şehirlerde yapmayın çünkü pvp serveriniz çok büyük bir server değilse genelde kırmızı ve sarı bayraklar boş oluyor.Kırmızı ve sarı bayrakta boss eventi yapsanız bir dert yapmasanız başka bir dert. Boss atmazsanız o bayraklarda olan 3-5 kişiye haksızlık olur ee boss atarsanız da mavi bayraktakilerde o bayrağa hucüm edecekler ve kargaşa ortaya çıkacak.  Diğer bir yöntemimiz ise özel bir map oluşturmaydı. Bu yöntemi tavsiye ediyorum ancak uğraştırıcı bir yöntem 😀 Sitemizde aratırsanız event mapleri ve anlatımları mevcut o yüzden fazla detaya girmiyorum. En pratik,  en kolay, en az uğraş gerektiren, en zevkli yönteme. Boss eventini en kolay çöl ortasında yaparsınız. Eğer serveriniz büyükse yani bayraklar dengeliyse deymeyin keyfine. Boss kesmek için düşman bayrakların birbirine saldırması, item kapma yarışları cidden oyunculara keyifli dakikalar yaşatacaktır 😀

Arkadaşlar konuyu gittikçe dağıttık şimdi eventte kullanacağınız boss kodlarını yazalım 😀 Size tavsiyem emek serverse dokuz kuyruk, alev kral, sarı kaplan hayaletinden bol bol atın oyuncular o bossları çok seviyorlar 😀

/mob 2291 ->kırmızı ejderha 
/mob 2206 ->alev kral
/mob 1901 ->dokuz kuyruk
/mob 1093 ->azrail
/mob 1095 ->mavi ölüm
/mob 1306 ->sarı kaplan hayaleti
/mob 2191 ->dev çöl kaplumbağası
/mob 2493 ->su ejderhası
/mob 692 ->ork reisi

Arkadaşlar bunlarda metin2 pvp serverlerde kullanabileceğiniz boss kodları.

Metin2 pvp serverler hakkında bir önceki Pvp Serverler Nasıl Ortaya Çıkmıştır ? Pvp serverler'in Tarihi isimli makalemizde metin2 pvp nedir, pve nedir ve pvp ne demek konuları hakkında detaylı bilgilere yer verilmiştir.

12 Mayıs 2014 Saat : 7:42
  Genel

“Metin2 Boss Eventi Nasıl Yapılır” için 1 Yorum

  1. Laz Paçi'si dedi ki:

    Baya bi sene metin2 ye oynadım hala da öyle falan secdxhbkkk

Metin2 Boss Eventi Nasıl Yapılır Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz